schlagertema hos angelica

igår så bjöd angelica hem oss till henne på 18 års fest.
det bjöds på taccopaj och banana split & gud så mumsigt det var :-)
det blev mycket sång & dans, massa gamla goingar spelades och towa och rille var med och skaka rumpa..
klockan 3 var det dags för sängen och sen vaknade jag runt 8 imorse, somnade om och gick sedan upp och duschade! mucho skönt! klockan 10 tog jag bussen från viksberg vilket resulterade i att jag fick sitta och vänta på nykvarnsbussen i 55 min, fyfan för dåliga busstider säger jag bara..

enligt oss: sarah flippar ja ja, alla flippar, ja ja!
enligt kent: sarah pippar ja ja, alla pippar ja ja!

klockan 1 bär det av mot bowling, kuligt :-)
och bilder lär komma upp på facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback