sex booze and rock n´ roll

igår då... förfesten styrde tydligen jag själv men hemma hos sis och sorgligt nog så blev det bara jag sarah och pernilla men det var trevligt ändå :) vi tittade på melodifestivalen och lyssnade på bra musik för att tagga till.
halv tio tog jag och sarah bussen upp till sandtorp för att partaja hemma hos per och vi blev ensamma tjejer där men vad gjorde det när sällskapet var lovely? och kul hade jag också :) runt 3 tiden rörde jag mig mot centrum med micke och kim.. på vägen mötte vi kissiga killen som började köra sin sepe dans, herregud den var verkligen sepe :-)! knallade iallfall hem till micke, somnade och vaknade vid 7 och kände att det var dags att knalla hem till min syster.
kul att jag fick sleepa på soffan, tack sara!

     

 
fler bilder på facebook :) / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback