Vart ska jag börja?

Elina kom till mig runt 8 tiden igår och jag som är den största tidsoptimisten trodde att vi hade all tid i världen på oss att fixa & föra.. Tydligen inte, det blev stressigt och jag hällde i mig tre stora glas vin på en halvtimme. Väl nere på stan träffade vi Jonas & Kakan inne på Texas, vi lämnade och satte oss utanför och väntade på dem istället! Runt 11 tiden gick vi till 550 och där var det inget annat än lite folk. Med bjudning på drinkar hit & dit kan jag lova att jag tappade fattningen vilket inte är likt mig. Vad jag minns är att det fylldes på med folk och att jag var taggad på efterfest hemma hos Rasmus dock blev inget som jag hade tänkt mig. Vi hamnade på ett helt annat ställe och där dog min kropp. Jag trodde ärligt talat att klockan var 00.00 när jag slocknade på soffan men den var säkerligen mycket mer än så eftersom att vi lämnade 550 tidigast 02.00! Mamma hämtade upp mig runt 10 tiden imorse och då var det raka vägen hem in i duschen och ner i sängen. Jag vaknade upp lite då & då men min kropp vaknade klockan 7!

Som man brukar säga
"det sägs att jag var på 550 men jag kommer inte ihåg"

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahahahahahahahahahahahahaha jag skulle vart med!!!!!!!!!!!!!

Postat av: louise

aaahh men skoja inte! :-)

2009-02-27 @ 11:47:54
URL: http://louisemariellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback