at home again.

nu är jag hemma igen efter en brutal helg..
kom hem till pappa för ungefär 1 timme sen & det är både skönt och tråkigt att vara hemma, visst det är mitt hem. det känns verkligen att jag är hemma. men de här dagarna jag har bott hos janine, herregud! så mycket skratt & mys som vi har haft, mer sånt till folket :-).

idag så gjorde vi klart det mesta till redovisningen, nu gäller det bara att öva in allt liksom men det ska nog gå bra :-) känns som att det kommer blir rätt bra tillslut iallfall.
och just det, fick alla videos från orsa resan av janine också. har ju ioförsig redan sett alla ett antal gånger men fyfan.. jag skrattar lika mycket varje gång. det är ett grymt minne tjejer


orsa 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback