en annan dag och ett annat jag

igår när jag var hemma hos min sis kom johanna och så gick vi hem till sarah där tjejerna var :)
vi spelade massa olika kortspel, tittade på gamla bilder, åt godis och det roligaste av allt, vi spelade med andra ord.
sen kom nathalie och Dan Axel också :) lovely!
johanna sov hos mig, inget ovanligt & vi var vakna länge vilket inte heller är ovanligt.

idag tvingade min pappa mig att städa lite, men jag var snäll så jag dammsög hela huset!! de ni ;)
vad jag mer ska göra får jag väl se, nu är det dusch!
& imorgon ska jag och johanan fixa våra pass och sånt shit.

pussen / louise

Kommentarer
Postat av: Johanna

försöker du antyda att jag vålgästar ditt hus för mycket?

Postat av: louise

haha nej absolut inte hjärtat. jag menar bara det att jag älskar att ha dig i min närhet!

2009-01-05 @ 20:05:51
URL: http://louisemarielle.blogg.se/
Postat av: Antonia

of course i miss u sistah!

2009-01-06 @ 00:58:11
URL: http://antoniai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback