en riddares historia

idag på historian så tittade vi på en riddares historia med heath ledger oh damn his hot!!!!
älskar iallfall den filmen fast vem gör inte?

just nu sitter jag och gör massa arbeten i sista sekunden, jag vet jag är störd men vad ska man göra när livet leker? leva det kanske, japp det ska man och det är precis vad jag gör också! skolan är viktig det är den men jag vill inte stå där om om tio år och tänka: varför gjorde jag itne det där? och varör gjorde jag inte det, och det? och det där? nej jag tänker göra det jag vill och det jag känner för och tyvärr så får skolan lida eller det kanske blir jag i slutändan men då kan jag iallfall stå där oc hse tillbaka på tiden med ett leeende på läpparna och tänka: fyfan va kul jag hade!

oj... vilket sidospår jag kom in på, dags att fortsätta med lite naturkunskap kanske?


well well, time to get busy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback