hem till towe tonight

just nu sitter jag här hemma i köket, pappa lagar mat och farmor snokar :-)
jag väntar på att johanna ska komma och det lär dröja, ska fan ta tid... seg människa det där alltså.
när hon kommer ska jag vara seg tror jag, hihihihiihihh. sen ska vi gå "nykvarn runt" först hem till min sis, sen terrassen, sen till mamma och sist men inte minst till ica.
och om  30 minuter börjar lilla jönssonligan på kollo, den ska jag se på. tihi.

just det, på tal om allt mitt plugg jag har att göra.... vill jag ha betyg eller??? tydligen inte men jo det vill jag! jag är ingen skolmänniska. hahahaahahhahahahhaha IG BARN IG BARN IG BARN.
not so fun, dont´t laugh idiotas


vi ses i dimman
just love it / louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback