hemma igen.......

hahaha okej, nu är jhag hemma efter en händelserik kvälll.
det började hemma hos towe l & det var hur trevligt som heslt, vi gick därifrån vid halv 2 typ coh då mötte jag upp någon, hemlig männniska. hihi. sen gick vi hem till den hemliga människan och sen gick jag därifrån rjugo i sex typ. träffade verre vid macken så stannade och pratade lite skit med henne, sen kom hennes mamma och skjutsade hem mig. TACK!
just nu sitter jag här i min säng och äter riskakor & dricker pucko. yummmie.
och nu ör det ju 11 januari teoretiskt sätt så grattttttttttiiiiiiiiisssss papppppa :-)

JOHANNA+SPÄRR=BORTA

nattti nattti sverige

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh hälsa grattis till din pappa från mig :D

Sen vill jag fråga dig, va faaan du menar med JOHANNA och spärr? Det går iiiinte ihop ;)

2009-01-11 @ 15:26:01
Postat av: lowlow

hahaha jag kan inte skriva här vad det är jag menar ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback