nyår 2008/2009

sammanfattning av nyår
*jag & johanna gjorde en partyinhandling
*fixade oss
*åkte hem till veronica som bjöd på mat
-det blev mycket tjejsnack och det var riktigt trevligt
*jag, sarah & cicci gick hem till jocke
-träffade trevligt folk & sjöng singstar
*kvart i 12 rörde vi oss mot centrum
-där träffade man i sort sätt alla i nykvarn
-12 slagets kyss blev sarah
*folket rörde sig hem till tim u
-vi dansade och hade allmänt trevligt
-tjejerna drog vidare till belle
*jag och gustaf gick hem till han
-lång väg genom skogen i högklackat & onyktert tillstånd
-risgrynsgröt klockan 5?
-massa prat och ett antal sms/samtal
*06:00 godnatt!

det var helt enkelt superkul & bilder kommer så fort jag får tillbaka minneskortet av johanna.
nu väntar ett nytt fartfyllt år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback