och så låg jag där, naken igen!

gårdagen bjöd som sagt på skärholmen och jag fick med mig ett par skor, ett par jeans & en kofta hem! välbehövligt ska jag säga er. sen kom johanna förbi och vi köpte godis, hyrde film och gick hem till pappa där vi blev bjudna på potatisgratäng & kött med sås. mmmm mumsigt. och så pratade vi massa tjejsnack och hade hur kul som helst, vi somnade vid 5 typ.

alltså jag är ledig
eller jag är inte ledig nu
men ledig ledig

YRRRRRRRRRRRRRRRRROL

JOHANNA JAG DÖR!!!!

imorse (?) vaknade jag kvart över 1 och gick genast upp och tog en dusch, lät johanna sova lite till och satte mig framför tvn och tittade på livvakterna som jag hyrde igår. den är galet bra. ikväll ska jag leka med greken, vi ska äta sushi & titta på film. kul!

Pussssss / louise

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltså vi är ju sjuka huvudet ibland.. men det är najs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback