på jobbet

haha jag publicerade mitt förra inlägg tjugo i 2 & där skrev jag att det var dags att sova, tror ni att jag gick och la mig? knappast... halv 4 var klockan sista gången jag titade på den. sött!
nu sitter jag här på jobbet efter en relativt lugn lunch rush, jag har inte speciellt mycket att göra men "pengar rullar in som det ska, det går bra nu, kompis det går bra nu"

jag tror att jag slutar klockan 4 och då ska jag springa ner till centrum och leta efter en ny bok, vad jag ska ha den till är hemligt men några av er förstår säkert. mohahahahha. hemligtjej_91
iochförsig så har jag ju bara ätit frukost idag, kanske ska laga iordning något smarrigt :)?
mmm det gör jag fan.

till sist vill jag bara säga att jag lider med mina vänner som började skolan idag, jag menar det är ju riktigt tråkigt att jag börjar nästa tisdag!!!!!! :-)

PUSS / louise

Kommentarer
Postat av: Johanna

fuck you

2009-01-07 @ 21:59:05
Postat av: Tove

Haha samma här, har vänt på dygnen totalt, somnade väl vi 5 igår natt ;) kyssgullet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback