planerare???

YESBOX, JAG ÄR EN PLANERARE.
alltså jag älskar att planera saker samtidigt som jag älskar spontaniteten inom mig.
just nu håller jag på att planerar mitt liv i stora drag men varje dag speglas av min spontanitet liksom.
som imorgon
jag ska gå upp & göra mig iordning sen åka hem till sandra
där ska vi plugga, alla vet hur det slutar - inget plugg bara massa tjejsnack
sen ska jag hem och käka & fixa mig igen
hem till towe som styr middag & party
sen vet jag inget mer....
kvällen får avgöra resten :-)

och just det, idag pratade jag med min tränare också :) nu har jag berättat att jag bara kommer träna en gång i veckan eftersom att fotboll inte är allt i mitt liv.. jag hade gärna satsat på elitlaget men nej, det är inte jag! jag är en person som vill göra saker, helst jämt.
med satsningen innebär det skola & fotboll, inget annat och jag är inte beredd att att offra all den tid som krävs helt enkelt.
så, nu har jag fått det sagt också!
så därför hoppas jag att ni andra som faktiskt vill satsa har det askul på träningen imorgon klockan kvart i 9. lovely.
men jag ska ju inte sluta, det känns bra! och just det, vårat lag heter telge united fotbollsföreing - TUFF. HAHAHAHHAA

/ louise

Kommentarer
Postat av: Sara

Är du som din syster? :D haha, som måste planera varenda minut i sitt liv... Typ :P

Postat av: Sara

Är du som din syster? :D haha, som måste planera varenda minut i sitt liv... Typ :P

2009-01-10 @ 09:01:29
URL: http://jaamenvisst.blogg.se/
Postat av: Sara

Är du som din syster? :D haha, som måste planera varenda minut i sitt liv... Typ :P

2009-01-10 @ 09:01:31
URL: http://jaamenvisst.blogg.se/
Postat av: louise

haha nej jag skrev ju att jag var spontan också :-) men jag älskar att planera (A)

2009-01-10 @ 14:18:58
URL: http://louisemarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback