snart helg igen..

den här veckan har gått helt galet fort!
idag hade vi våran redovisning & det gick riktigt bra måste jag erkänna, fast jag var ganska nervös också menmen :)
efter skolan åkte jag hem till janine och när hennes mami (numera min extramami) kom hem så åkte vi till Willys för lite inhandling av mat.. förresten, har ni varit på willys i södra den senaste tiden? de har gjort om så det är fett coolt säj :-) hihi. sen åkte vi iallfall tillbaka till janine där vi tittade igenom detox bokens alla recept och så..
måndag den 2 februari börjas det, tjooohooo!

i måndags fyllde veronica 18 år & idag fyller sarah 18 så imorgon styr de 18års fest vilket ska bli riktigt kul.
     
MASSA GRATTIS TILL ER TJEJER :-)!

/ louise

Kommentarer
Postat av: Janine

Grattis tjejer!



Och Lollo, du känns som en i familjen nu, så himla mysigt jag har haft det!!

Ja, den 2 februari, då jäklar drar vi igång på allvar!! =P hihi

Massa kärlek till dig min lilla ostbåge (L)

Postat av: Sarah

Tack älskling, snygg bild btw haha.

2009-01-23 @ 10:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback