världen är liten

läste precis mina kommentarer och en av dem var från våran lärare camilla :) söt du är!

inatt var det inbrott på vårat jobb, haha vilka töntar det finns och mer än så behöver jag inte säga.. varför jag överhuvudtaget ens nämde det var för att min sis som för tillfället är chef var tvungen att gå dit mitt i natten och stanna ett bra tag eftersom att polisen skulle komma osv... så vem ringer mig kvart över 9 imorse? jo min syster såklart, som vill att jag ska öppna?? haha aldrig i livet svarar jag, jag ligger och sover. hon ber mig tjugotusen gånger och tillslut så erbjuer jag mig att jobba mellan 13-16 eftersom att jag har träning sen. så aa här står jag tilsammans med kent på jobbet, kjellisfis drog nyss så nu är det inga gäster alls här.

puss / louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback