vart ska jag börja?

gårdagen i korta drag
efter skolan blev det nancy´s med sandra & janine
stockholm  - en sväng på weekday där jag köpte två byxor och ett linne - teater med i stort sätt hela klassen.
efter teatern åkte vi till sandra där vi käkade kvällsmacka och bastade - massa tjejsnack!
sen somnade vi runt klockan 2.

idag, här och nu
vi gick upp kvart över 9 för att kila ´till vårdcentralen, där fick vi sitta och häcka i typ 1,5 h, suck  :(
11:18 tog jag och janine tåget till södertälje
11:46 bussen hem till janine för att sedan ta bilen och åka till skolan
men varför till skolan när vi är lediga?
enkelt svar - spaghetti & köttfärssås stod på menyn! yummie
sen skujtsade janine hem mig och nu ska jag beställa massa shit från ellos till hela familjen. själv ska jag ha två par skor :)

klockan 5 blir det jobb, var ett tag sen nu / louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback