11 Juli 2009

Igår åkte jag & Mannen in till Södertälje och betalade resan, snart är vi fan däääääääär :-)
Sen åkte jag vidare hem till Christoffer som förövrigt är en lugn & sansad person med panikångest, dock tycker ju han att jag är en raggare med ADHD som får raseriutbrott. haha sötis alltså.
Vi tittade i alla fall på film, green street hooligans 2 utan text =( stackars mig men det gick bra ändå. typ.
Åkte hem med 21:51 snabbtåget för 92 kronor, inte så najs faktiskt!

Idag har jag varit ute & åkt lite motorcykel med mamma & övningskört, bil! Och tro det eller ej men det gick fan braaaaa. Lite stolt sådär.
Nu ska jag snart in till Södertälje & fika med mammin så dags att göra sig i ordning.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback