Ååååh, spontanitet är bäst!

Jobbade till 21.30 sen skyndade jag hem, jag skyndade till och med så mycket att jag tappade mobilen på vägen och upptäckte det när jag kom hem. Smart_Tjej_91!
Varför jag skyndade mig var för att jag, Pernilla & Mannen skulle ta mopparna till Järna & umgås med lite folk.. Alltså åååh jag älskar min moppe det är så jevla kul alltså :-) Woooop Woooop.
Och imorgon blir allt klart med vanen om vi nu ska köpa den, hoppas hoppas hoppas för då kommer vi äga i rättvik kan jag lova :).
Men det bästa av allt idag var att jag fick mitt körkortstillstånd så nu ska det övningsköras så det står härliga till & inte bara med bil, nejnej det blir med motorcykel ocksåååååå, löööööv it.

Nu ska jag somna till en film.
Puss & Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback