Ayia fuuuuuccckkking Napa 2009

Seriöst hur grym har inte den här veckan varit?

Och hur skandalfylld har inte den här veckan varit?

Många har varit i Ayia Napa men det är bara ett fåtal som har upplevt allt det vi upplevde.
Vi hade dem grymmaste grannarna, skönaste för & efterfesterna.
Grabbarna Grus & Blue Moon.
Beachparty, Barrunda & Partybåten.
Nakenbad i havet mitt i natten.
Poolbad mitt i natten vilket ledde till 15 euro i böter.
Skumpartyy
Smirnoff Ice & Bacardi Breezer - någon som kommer dissa det ett tag eller?
MysMicke
FittCarro
BartenderFredrik - Finanskriiiisen (Pappa Betalar)

"Har du sand i skorna eller GRABBARNA GRUS i fettan?"
"Fuck me I´m Famous, jag bor i en taxi, jag knulla igår"
"Kyss Mig"
"Det luktar lite PUNANIIII"
"Nej, det stinker"
"Sprutluder & Groggaluder"
"Flyg iväg Barbapappa"
"Snacka inte med mig jag dricker"
"Ska vi röööga?"

Rap Das Armas
I know you want me
Vill ha dig
Hey, Hey Baby

Och såååååå mycket mer

Det här var den bästa veckan tillsammans med tjejerna, vilken upplevelse.
Jag visste att vi skulle ha kul men såhär kul kunde jag aldrig tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback