Bra dag!

På dagen fick det bli ännu en chilldag framför tvn.
Sen fick det bli en sväng till apoteket för inhandling av hostmedicin & strepsils.
Efter det kom min bästa Johanna hem till mig & som jag har saknat den tjejen, jag blir så lycklig av henne.
Sen åkte jag, papi, sis & bror till heron där det fick bli kinamat som satt fint. Men det var inte därför vi åkte dit, nej det var transformers 2 som stod högst upp på listan. Och jaaaa, den var braaaaaaaaa :-)!
Hur stor är risken att Sam sitter på raden bakom mig? Happyface att träffa han :) Var ju trots allt en månad sen.

Nu ska jag hänga lite tvätt sen kolla resor till maggan.
Skulle sitta fint, inte sant tjejer?


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-09 @ 19:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback