Det regnar här i Stockholm idag

Jag hann knappt titta i några affärer eftersom att jag skulle med halv 4 tåget till el stockholmo men hm hann jag in på & spendera pengar hann jag också. Köpte nytt solpuder, ny rouge, ny mascara & två nya nagellack. Så med andra ord blev det endast smink men det var jag verkligen i behov av. På väg från hm till tåget sprang jag på Backe också, seriöst.. igår träffade jag Sam, idag Backe, vem blir det imorgon?
Väl uppe i Stockholm mötte jag upp Christoffer & vi gick en promenad i Stockholm (notera att det började regna & folk sprang runt med paraplyer) men där gick vi som två idioter och blev blöta. Därför bestämde vi oss för att slå oss ner inne på donken tills det sluta regna & där satt vi ett tag innan vi gick till tåget. Trevligt!
Och när jag väl var i Stockholm så passade jag på att åka hem till Antonia och checka in hennes nya place :-) fint.
Blev alltså en hel dag i huvudstaden & som det ser ut nu blir det en sväng åt det hållet imorgon med, inte mig emot :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback