Jag har aldrig...

Som sagt så ändrades planerna på kvällen igår så istället för Södertälje tog jag mig ut till Lina i Svartbro :)
Där blev det lite krocketspel, jacuzzibad, vi badade till och med i sjön & det är ju inget cypernvatten direkt. SVINKALLT!
Och ja vad gjorde vi mer? Umgicks & det blev en bra kväll :)
Kom hem för en timme sen typ, alltså jag är inte riktigt säker men typ & aa typ är ett bra ord typ. Nu har jag ätit frukost så kanske ska hoppa in i duschen och gå och lägga mig igen, titta på en film innan jag ska till jobbet =(
Stackars mig, jag är nog inte gjord till att jobba har jag kommit på.

Aja, tjaråååå


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kan ha en ful bild :D

2009-07-12 @ 17:55:25
Postat av: Sandra

Sv: Älskade älskade älskade vän.

Jag kommer förmodligen hem från landet då, vet ej tid dock. Vadårå :-)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback