Tiden finns inte längre.

Egentlige så gillar jag att blogga om helt ointressanta saker men när jag jobbar runt 11 timmar om dagen 7 dagar i rad så orkar man fan inte.. I fredags var jag hemma hos mannen, det var självklart fler än jag där & det var trevligt tills karatefyllan besökte mig.. sov som en stock & cyklade till jobbet halv 12 igår. Jobbade till 22.30 sen cyklade jag hem & chillade alldeles ensam men fyfan va skönt det var :)!
Idag har jag besökt Södertälje för en fika med Chloé & lite shopping, köpte snyggaste trööööjan - love it.
Sen har jag även besökt Heron City för middag, skulle ha gått på bio med pappa också men det var smockat med folk så vi skippade att sitta på tredje raden på varenda jäävla tänkbara film... Istället knallade vi in på Media Markt & köpte med oss två filmer hem, bland annat gone in sixty seconds som är en jävligt bra film. Nu städar jag mitt rum ( elller aa inte just nu, det är ju ganska logiskt ) men ändå nu liksom, ni fattar va?

Sen blir det film & sängen.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback