02:00

Det har varit en helt meningslös dag idag, har inte gjort något speciellt kul alls vilket stör mig med tanke på att det ändå har varit en ledig dag liksom.
Nu har jag i alla fall fixat lite på mitt rum & gått igenom massa viktiga papper, resten gör jag någon annan dag när jag känner att jag har ork & lust.
Imorgon finns det ingen tid till det i all fall för först & främst ska jag gå på min lillebrors skolavslutning och ssen måste jag se till att träffa Janine innan hon åker till Italien och blir borta i två månader =(.
Och så vill jag hinna med att träffa Antonia en snabbis mellan avslutningen & Janine eftersom att snuttisen ska på möte 12 i Stockholm (dit hon förövrigt har flyttat, sjysst att bara lämna Nykvarn såhär!) Du vet att jag älskar dig.

Oj vilket sidoospår jag gled in på nu, tänkte ju egentligen bara säga
godnatt

Kommentarer
Postat av: Janine

Kommer sakna dig min bebis! <3 Men vi hörs!!! Skönt att iaf se dig en snabbis, det piggade upp<3

Älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback