10:10

När klockan ringde halv 8 imorse kan jag lova att jag inte alls hade någon lust att gå upp ur sängen, hoppa in i duschen & göra mig i ordning för lillebrors skolavslutning men hur som helst så gjorde jag det.
Som vanligt hölls den i folkparken men i år med dåligt väder dock!
Jag började nästan gråta för när man stod där och såg på när ettorna sjöng  "ettans visa" & niorna fick stipendie mm så kom alla gamla "björkesta känslor" tillbaka, när jag stod där & viftade med flaggan då vi "hurrade för vårat första sommarlov" & när jag stod på scenen med hela min klass & tog emot diplom och grät. Det är liksom 3 år sen den dagen var? Nu har jag till och med hunnit med en studentavslutning också, åren bara springer iväg.

Ta vara på tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback