12-23 = Jobb

Idag började jag jobba klockan kvart i 12 och kom hem 23:15 typ..
Det blev totalt kaos där på slutet, fyfaaan för å jobba när det blir så!
Sen jag kom hem har jag tittat lite på Rocky & pratat med sis som är här, hon skulle liksom passa min lillebror men har tappat bort honom? hahaha. Henne kan man fan inte lita på.

Imorgon ska jag in till Södertälje & träffa Sandra en stund innan jag börjar jobba klockan 14, det blir väl en fika på nancy´s och lite lite lite shopping för det har jag inte råd med om jag nu ska betala en tågresa på 1000 kronor typ.
Åååååååh pank.se

Åh juste, det bästa på hela dagen var när jag står där på jobbet & Antonia plötsligt kommer in.
Jag blev helt chockad & började grina av lycka.
Då insåg jag att jag hade saknat henne reallyn mycket, min kära vän.
Nästa helg ska jag ägna lite mer tid åt dig bebis, då styr vi utgång.



Jag & Antonia, 2 Januari 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback