aaa spontan måndag

Efter besöket hemma hos Angelica åkte jag & pappa och tittade på en ny kamejaa till mig, känns som att det är på tiden att inhandla en ny :)! Sen kom AngusPangus hem till mig och vi myste lite innan Johanna också kom, då bestämde vi oss för att gå till Sebs & kröka. Var väl tänkt att det skulle bli utgång också men med tanke på vissa omständigheter så blev det tyvärr inte så men jag hade kul ändå :). Blev en hel del biljardmatcher & sen lite kortspel men alla var kassa...
Runt halv 3 tiden rörde vi oss hemåt men sen blev det väl kanske inte riktigt som planerat, det slutade i alla fall med att jag & M sov på 4 filtar på golvet, haha skön deal mot Johanna & Angelica som delade på min säng???
Imorse blev det kaooooos, inte bra inte bra!

Klockan 11:40 idag landade A & M på Arlanda, nu är dem hemmmmmma i Sverige igen.
Och jag & paddan bredvid mig är helt utslagna men det kanske blir så om man somnar halv 6, 6?
Nu måste jag i alla fall stääda =( annars blir inte pappa glad på mig. hhi

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback