Fyllstyrning var det?

Gårdagen blev inte som jag hade tänkt mig direkt!
Femkampen började bra (för dem flesta i alla fall) men vi kunde inte köra klart eftersom att regnet besökte oss alldeles för mycket under dagen..
Middagen var skitgoood och aaa muums på allt, bra stämning & bra musik.
Runt 10 hoppade vi ner i jacuzzin och vid halv  12 cyklade jag, Pernilla & Mannen hem till Gustaf.
Hade polisen kommit hade vi åkt dit för fyllstyrning så det bara skrek om det, haha.
Vilken jävla resa det bjöds på, väjningar, lera, gupp, cider & en djävulsk vuuuurpa!
Väl hemma hos Gustaf inser jag att jag har tappat bort min mobil men har ingen aning om vart eller när, kändes ju bra jobbat. Sen visade det sig att jag hade tappat  den på vägen dit men en supersnällis kille tog med sig den hem åt mig, tack!
Jag blev genast på bättre humör & då fick vi för oss att hoppa i poolen, sååå jävla kul.
Sen blev jag trött så jag gick & la mig :-)
Gaaaalen midsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback