Gårdagen

Först & främst så sov jag till halv 11, gick upp och åt frukost innan jag somnade om på soffan.. Kul att jag sov till kvart i 6? haha, så det kan gå. Gick i all fall upp & duschade, åt pannkakor & fixade mig inför kvällen. Skyndade iväg hem till Pernilla och förade lite innan vi gick till Terrassen för att sen gå vidare till parken där Brolle skulle sjunga. Det var skitbra och jag tog självklart massa bilder. Runt 12 tiden proppade vi in oss i en jänkare och så åkte vi med grabbarna grus till raggarklubben i åkers, draget var väl kanske inte på topp men det var trevligt :) Sen åkte vi runt och hade allmänt kul i bilen i två timmar, vi var till och med nere på hökis och sprang omkring i sanden.. Hemgång blev det vid 5 & då var jag helt sluuut.

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback