Hej alla mina fans

Vilket inte är så speciellt många..
Alltså jag gjorde värsta spontan grejen nu ikväll, eller okej Johanna med.
Klockan 12 vi bestämde att jag skulle komma hem till henne & som alla vet så regnar det och blååser som jag vet inte vad plus att hon bor ute på vischan. Så vi kom på det fina med två cyklar, de bör användas!
Vi cyklade hemifrån, halvvägs mötte Johanna upp mig och sen styrde vi våra bettor mot hennes hem.
Väl här körde vi jag har aldrig och sanning & konsekvens med hennes sis, Lisa & Ida, reallyn mysin.
Just det, 2,25% hade vi också åååååh va sötisar vi var.
Nu på kvällskvisten? Körde vi singstar ocksååååå.

Men nu vill dem sova, vi ska ju upp imorgon också.
Så aa godnatt bebisar

Kommentarer
Postat av: Rebecca Forsberg

i'm a fan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback