Kanske kan det ändras?

Vädret ska ju som tigare sagt inte vara det bästa på fredag då jag tar studenten(!) men nu kollade jag precis på SMHI och där visade det sig att det bara ska regna fram tills klockan 12.00 och sen ska det vara molnigt men från 18.00 ska solen börja titta fram så vi kan ju bara hoppas på att det här stämmer men går fortare.. Så det "sista dåliga" kommer på torsdag natt :) åååh, snälla hoppas med mig nu!

Idag var det stadsvandring i huvudstaden på schemat och jag höll föredrag om St:Maria Magdalena Kyrka och det gick bättre än förväntat, skönt. Sen blev det skola en stund, endast utvärdering i SvB... så rätt drygt men sen lättades stämningen upp med en runda på stan & då inhandlade jag ett aaaaaapsnyggt linne :-)!

Nu ikväll har jag cyklat en massa på min racerbetta, bland annat hem till min Mormor&Morfar för lite fix inför fredag.
Nu ska jag hem till papi, har inte varit där på 2 veckor likkkksssom???

Nu är det fan nära Vacksta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback