Lagomt irriterad på blogg.se!

Igår skrev jag ett jävligt långt inläg om mån, tis & ons men neeeeej när jag har publicerat det så är det inte publicerat & det finns inte heller kvar i arkivet??
Man blir bara så förbannad!

Måndag:
Umgicks med sis, Pernilla & Mannen hela kvällen & vi tittade på resa oc hhade allmänt kul bara.
Alla som såg oss utanför macken lär ju ha fått sig ett gott skratt :-)
Jag sov hos sis & när vi gick och la oss så kom vi på en "rhodos-låt", hur bra som helst blev den.

Tisdag:
Lunchade med Gävle på Terrassen, vi satt där från halv 1 och hade allmät trevligt i två timmar!
Sen kom Angelica också, och förutom våran lilla cykeltur blev vi kvar där till halv 6..
Efter det blev det ännu en liten cykeltur & sen åkte vi hem till Sara, där gjorde vi inte särskilt mycket, eller jo hon somnade & angelica höll också på att göra det men jag räddade henne med "Vi köper GLASSSSSSSS". Vi åkte med Pernilal in till donken och fick våran goda glass, dock var det lite daim i - sluta snåla!!
När jag kom hem väckte jag Sara & tvingade henne att bli pigg så vi kunde spela tv-spel :-)!

Onsdag:
Jag, Sara & Angelica åkte med Carro & Emma in till Södertälje för att handla saker till hennes smörgåstårta som hon ska ha idag på hennes b-day (grattis)! Först blev det Willys & sen Ica Maxi..
En sväng förbi Ryds & sen ner på stan.
Där släppte dem av oss och vi sprfang en sväng på stan innan vi mötte upp Pernilla utanför resebyrån, vi var ju som sagt inställda på rhodos men icke sa nicke, där blev det ändringar..
Vi hittade en alldeles utmärkt resa till Kreta - Agia Marina så den 23/8 drar vi.

Torsdag/Idag:
Jahapp, Sara är på jobbet & jag ska snart klä på mig & cykla hem till pappa, har ju lovat att jag ska städa lite :).
Sen ska jag leka med Mannen så det kanske är bäst att skynda sig?
Ikväll väntar jobb mellan 17-21!

Puss

Kommentarer
Postat av: matilda

vem är mannen ?:P

Postat av: Sandra

Sv: HAHAHA, jag vet :-D Kan det vara du kanske?

2009-06-18 @ 14:19:57
URL: http://sandryn.blogg.se/
Postat av: angelica

MANNEN ÄR JAAAAAG :)

2009-06-20 @ 20:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback