Min nya pärla

Jag började 12.30 idag så Markus skjutsade in mig till Södertälje runt 12 tiden & sen hämtade Janine upp mig så åkte vi vidare till jaktskyttebanan i Tveta. Där fick vi skjuta hagelgevär och ett 22 kalibrit? Jag lyckades sätta alla 22k, skott mitt i prick & sen klarade jag av att skjuta ner en lerduva i  alla fall. stolt för det var fan svårt.
Efter skolan åkte jag ner på stan och käkade på nancy´s med Tove & Cerise, sen blev det maren ett tag innan jag åkte hem.

Idag köpte pappa min cykel :-) så nu ikväll har jag satt ihop den & det klarade jag helt själv faktiskt, kanske inte så svårt.. men utan instruktionsböcker och allt.. good job! Den är så jävla finis så jag blir fan helt lycklig, nu ska det cyklas som aldrig förr.
Och så har jag pluggat också men det är jag fan inte klar med, måste läsa mera mera mera.

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback