Skönis väder

Jobb från 10.00-16.30 idag!
Efter jobbet cyklade jag hem till mami och myste lite med henne innan det var dags för middag hemma hos papin.
Det blev grillat idag igen & idag var det fan ännu godare. yummie!
Efter maten blev det jordgubbar & glass och självklart några krocketrundor men klockan 9 sprang vi in till tv:n.
Pappa bänkade sig framför morden i midsummer & jag framför sverige-serbien och jag kan säga på en gång att markus berg äääägde!!!! Bra jobbat sverige!
I pausen kilade jag & lillebror ut och körde en krocketrunda och gissa vem som dök upp då????
Lilla igelkotten Ivar :-)
Jag satte mig ner på gräsmattan och lockade på honom & då kommer sötisen uttassandes från rabbatten och tassar fram till mig och nosar på min hand. Alltså han är den sötaste igelkotten jag nånsin sett.
Lillebror sprang in och hämtade kattmat & jag hämtade kameran.
Mimimimimiiim.


Lillebror & Ivar

3 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback