Sommar & Sol

Idag har det fan varit underbart väder & jag har jobbat.
10.30-16.00 så det var inte så farligt, mest kul faktiskt.
Efter jobbet åkte jag & Mannen in till Södertälje så jag fick växla pengar & för att betala lite på vår kreeeetaresa :-)
Och sen när jag kom hem lagade jag & sis mat, grillat & gud så gott det var. Jag tror att jag åt för ett halvt fotbollslag =( inte så kul för magen om man tänker efter.
Men tro inte att kvällen slutade där, neej inte hemma hos oss för nu är det sommar & då är krocketbanan uppe på gräsmattan så där har vi sprungit runt i några timmar. Men ett tag tog vi en paus & då lämnade jag en ostbågspåse på gräsmattan & sen när vi kom tillbaka så satt en igelkotte hallvägs in i påsen och mumsade i sig. Såå himla söt så jag var tvungen att hämta kameran, nusse nusse nusse :)
Jag var liksom ELIT på krocket förra året men inte fan är jag lika bra längre, har det med spriten att göra? haha!
ut med eliten & in med skiten typ?


igelkotten ivar som äter ostbågar


sen blev han lite törstig sötisen



Sis, redo för en runda


Jag kände mig också rätt redo för en runda



Pappa hade fått till en jävla stil!


Louise


Sis & Bror
Resten av bilderna på facebook


4 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback