Helgens bravader

Igår jobbade jag till halv 9, käkade lite mat på jobbet & hällde i mig ett glas vin innan jag åkte hem och fixade irodning mig. Talon & Pers 20års fest kune inte firats bättre för det var hur kul som helst. Alla dansade som tokar och kvällen bjöd på en hel del annat smått & gott. Vi dansade ända in på småtimmarna och kvällens bravader slutade halv 7 imorse för min del. Då klev jag innan för dörren och hoppade in i duschen & efter det slockande jag som en stock. 12.45 var det bara att tvinga sig upp i sängen och käka lite frulle sen iväg och börja jobba 14.00. Det kostar att ligga på topp vill jag lova & man mår som man förtjänar!
Bilder kommer så fort jag har fått dem av Jessica :-)

Jobbet gick bra idag & nu ska jag fortsätta titta på BECK
oh my god Gunvald is seeeeexy

/ L

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: but i need you anyway :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback