Kost & Idrott på schemat

Jävligt kul dag idag, längesen jag hade reallyn kul :)
Det började med att vi lagade mat på kosten, jag & Sandra fick göra bröd och det gick bra till skillnad från vissa andra men jag nämer inga namn (A)! Sen blev det lite kläppen snack, TAGGGGGA RÅÅÅÅÅ! & efter det väntade idrott då jag och Janine skulle hålla i lektionen. Innebandy fick det bli och alla lyssnade jävligt bra & var duktiga så det blev lyckat.

Efter skolan följde jag & Sandra med Mikaela hem där vi lagade mat och hade allämnt skoj, missss you. Tänk er själva våran tid liksom, den bästa våren in my life. Får sån enorm känsla när jag tänker på allt vi upplevde!
Innan jag mötte upp Angelica sprang jag förbi hemma hos Sara och hämtade mina skor & glodde lite på hennes fula fisk som bara har ett öga :-) hahahha! 

       

Nu sitter jag & Angus här med varsin dator i knät och tror att vi är coola.  

Kommentarer
Postat av: Anguuus

Jag trodde inte? jag vet saker här i livet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback