Lovely weekend

Fredagen kunde inte börja på ett bättre sätt.. Jag fick hjälpa Sofie med hennes massageprov vilket innebar att jag blev masserad i ca 50 minuter direkt på morgonen :-) Sen väntade lite kost & det gick utmärkt med våran lasagne. Efter lite tjat på Marika fick vi sluta klockan 12 och då åkte jag ner på stan där jag mötte upp Angelica. Vi tog kvart lver 1 tåger till Stockholm för att sedan åka vidare till Uppsala. Jag åkte till Matilda där jag somnade i soffan och fick därför skynda mig som ett as sen när vi skulle göra oss iordning till Idas kalas. Det firades med hippieklädsel, pastasallad, massa lekar, alkohol, taxiresa, efterfest & en lång promenad hem. Oerhört kul kväll!

Klockan 12 på lördagen tog vi tåget från Uppsala direkt till Södertälje där Angelicas mamma hämtade upp oss & körde oss hem till Viksberg så halv 2 slängde vi oss i soffan och bestämde att det skulle få bli en lugn kväll med meloodifestivalmys och singstar med Jessicas sällskap. Riktigt så blev det inte, kvart i 12 bestämde vi oss för att vi skulle åka hem till Niklas som hade 18års fest så klockan 12 stod taxin utanför och vi åkte till Perhagen. Trots att lite av folket började röra sig när vi kom hade vi jättekul så tack Niklas :-)

Söndagen bjöd på en sjukt skön sovmorgon fram till halv 1! Mamma hämtade mig & vi åkte till sjukhuset för att hälsa på min moster, lagomt jobbigt men kul att se henne.. Väl hemma hos pappa sen så bestämde vi oss för att åka till farmor & fika. Jättemysigt! & på hemvägen så plockade vi upp  Johanna som fick leka med mig all night long igår.

Jag vet att det blev en långt inlägg men helgen har inte erbjudit dator
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback