Något måste ändras

Jag hinner inte ens med mig själv längre, det känns som att jag stressar mig igenom varje veckan.. Det är skola, jobb, gym, läxor och massa annat som händer hela tiden. Och jag vet att skolan måste komma i första hand men mitt jobb är fan viktigt och träna är viktigt för hälsan och för att jag ska känna mig nöjd med mig själv. Alltså jag kommer fan gå in i väggen om jag ska fortsätta såhär =(.

Idag fick jag riktiga vårkänslor för första gången & nu vill man bara slänga in vinterjackan & stövlar längst in i klädkammaren & plocka fram alla vårjackor & skor. Idag var jag i skolan och guess whaaaaaaaaaaaat? Våra studentmössor kom & jag blev som en femåring som precis har fått en godispåse, helt lyrisk :-) Efter skolan åkte jag direkt till jobbet där jag blev kvar ända till klockan 23.00, ni kanske förstår att jag är stressad i livet?

Nu ska jag i alla fall slänga mig ner i min sköna säng som har väntat på mig hela dagen & titta klart på systrar i jeans 2 som jag började titta på igår.

/ L

Kommentarer
Postat av: Janine

Mysin att skratta och flamsa med dig idga!! Saknat!!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback