Nanananana

Gårdagen var helt enkelt suuuperbra, vi hittade en mysig restaurang på söder där vi myste i 2 timmar innan vi begav oss till Göta Lejon.. Brolle gjorde rollen som Buddy Holly aaaaapbra men det var ju ingen nyhet, han är ju såå grym! Så allt var jättebra verkligen :-)

Idag hade vi bara ett prov i skolan så det var skönt och efter det åkte jag hem till Mickan där vi åt lunch och myste i sängen tills jag somnade sjuk som jag är =(. 2 timmars sömn senare insåg jag att det var dags att röra sig hemåt och vidare till jobbet. Klockan 5 var jag på Terrassen och började slita vilket jag gjorde ända fram tills halv 11 då jag knallade hem. Alla var ute på krogen & jag kände mig som en jobbtönt men kvart i 11 tvingade papi mig att fixa mig snabbt för att ta 11 bussen in till stan jag med. Började med Oleary´s för att sedan gå vidare till Hamnmagasinet. Utgången sög förutom när jag och Johanna shejkade assen på dansgolvet (själva)! Halv 2 bussen blev min vän den här kvällen eftersom att det var det bästa = HEMGÅNG!

Nu ligger jag nyduschad här i sängen & funderar på att sova eftersom att jag börjar 12.00 imorgon =( rädda mig!
/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback