No feeling today

Var bara ledsen hela dagen i skolan men tack för stödet Lisa & Amanda, mysgia ni var mot mig. tack för det.
Ååååh, jag som är en stark människa
började liksom till och med grina idag =(

Idag lagade jag & Angelica god mat, eller vi försökte oss på en repris av något som var sjukt gott för två år sen. Dock blev det inte lika lyckat som då men det får väl jag ta på mig eftersom att jag stekte köttet som ett as. Men tydligen var det reallyn ätbart eftersom att både jag & Angelica åt tills vi höll på att spy..

Nu sitter vi med varsin dator i knät i min säng & myyser like old times


Kommentarer
Postat av: Anguuuus

Momentttt like this

Postat av: lisa

lollo klart vi ställer upp :D <33

2009-03-15 @ 11:52:23
URL: http://lisacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback