Saknar att ha min syster hemma

Visst är det skönt att min syster har egen lägenhet så man kan hänga där ibland om man nu känner för det & aa slippa föräldrarna för en stund liksom. Men varje gång jag kommer hem efter att ha varit där så vill jag ju att hon ska vara här hemma också. Är det konstigt eller ska man sakna sitt syskon så som jag gör? Jag menar vi bråkade väldigt mycket när hon bodde hemma men vi blev alltid sams, det är väl så två systrar med 3 år i ålderskillnad fungerar? Hoppas det (A).

Väl där idag så gjorde vi i alla fall hemmagjord sushi & det blev helt okej gott. Vi kan knappast jämföra oss med sushin i Nykvarn men vi har nog en rätt så bra chans mot herons för den suuuuger... Hade vi bara fått till det lite lite bättre hade det blivit great! Men fan va snygga dem var,
de ni ;-)


misssing you sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback