Sista dagen på lovet

Efter vasaloppet tog jag en skön dusch & sen en långpromenad med mamma och vovven :) Det var verkligen supermysigt att knalla omkring i solskenet och känna att våren närmar sig. Me like!
Kvällen har bjudit på tv, tv & tv. Parlamentet var underbart, helt jävla lovely. Sen BECK som alltid är bra & då kom Sandris också, MYYYYSIN.

Jag älskar Gunvald & grannen, hur sköna är dem inte?
"Ta hit tavlan annars häftar jag upp dig på väggen och ramar in dig"
"Jag var tillsammans med en geisha när jag låg i lumpen blablabla, hon hade ögon snea som en lördagsfylla"
"Vi är en kör, drei trocaderos"
Man kan ju inte göra annat än skratta, inte sant?

Nu ska jag ta något att äta innan jag svälter ihjäl, har ju bara ätit typ
4-5 gånger idag :( Om Sandra också vill ha något får hon det för att jag är snäll. Åh nu vet jag, ost & kex. MUUUUUUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback