torsdag baby fredag

Igår hade vi redovisning på Svenskan så nu har jag & Sandra fått klart det. Jag slutade halv 12 så efter skolan mötte jag upp sis och vi knallade hem till mormor & morfar på fika :) Sen var det bara att vandra vidare till jobbet där jag infann mig klockan 16. & kom inte därifrån förrns 22.30. Vann även 250kr på maskinerna :-) woohoo!

Idag i skolan var det dags för min redovisning om glutenallergi på kosten & jag vet inte riktigt hur det där gick alltså.. Blir alltid så nervös när jag ska prata inför klassen så glömde lite saker =(. Äsch, hoppas att det var dugligt i alla fall!

Nu ligger jag hemma i sängen och tar igen mig lite innan jag börjar jobba klockan 5.. Min mage sviker mig just nu på många sätt. Tror nog att jag är alldeles för stressad i livet just nu.

KÄRLEK / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback