Idrottsdag ala Vackstanäs

Idag hade vi som rubriken talar om, idrottsdag på Södertälje IP & jag var faktiskt riktigt taggad.
Mest för att jag ville ha nytt personligt rekord i 100 meter & höjdhopp så det var bara att börja kämpa.
Helt ärligt så förbättrade jag mig i alla grenar utom längdhopp så jag är supernöjd även fast 100 meter inte gick som jag ville..

Spjut - 13.90
Kula - 6.50
Längdhopp - 3.72 (haha, jag som hoppade 4.30 förra året)
Höjdhopp - 1.42
100 meter - 15.47? Är inte helt säker men vet att det var något på 15 i alla fall.
400 meter - sprang jag inte ens, solsting typ?
Stafett - vi kom tvåa & jag sprang 400m + 100m.
stolt tjej, haha.

Efter det kilade jag & Sandra ner på stan för att äta på nancy´s och strosa runt lite i affärer..
Jag hittade ett par shorts som jag köpte och dem var jättesöta :) och så hittade jag en klänning som jag ska köpa imorgon.


älskling du är bäst


Kommentarer
Postat av: sandra

men duuuuuuuråååååå <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback