Innan sängen kallar

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Vet inte september kanske :)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Okej gullet!

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Jag har inga pengar

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Louise! Jag har haft träning så därför har jag inte svarat

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Vi går gatan ner mot stamna vårt är ni?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Aa reallyn miss you!!!

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Lalala


8.
Vad vill du höra mest av allt?
Åh har så jätte bra nu gumman :)

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Okej bra :)

10. Din romantiska replik?
Jag är joakim Von Anka.

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Fråga..

Natti natti / L


Kommentarer
Postat av: sebb

på 3an, du frågar vad det var för buss och hoppas du får ett rba svar....

2009-05-16 @ 18:31:39
Postat av: louise

hahaha det var det första jag tänkte på, var det 828 eller 831? hahahaahhaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback