Kreta - Platanias - 2009

Jag vet inte hur jag ska beskriva den här resan på bästa sätt för att ni ska förstå hur kul det var så jag gör helt enkelt en sammanfattning med ord.

Flygplanskrångel, förseningar, fel hotelbokning, caldera beach, byte av hotel, varouxakis, marcus, skador, jonte, beachen, redface, 35 grader, fyra utekvällar, club tropicano, club mellanstället, club eclipse, martin, danny, tim, chris, mathias, robban, dalmasarna, tore & gänget, veronica & kristine, caldera beach gänget, caroline & sofia mfl,  karaoke, amstel, shottar, absint, ouzo, smirnoff jävla ice, "hmm, kommer inte riktigt ihåg om det var 828 eller 831", elton john, basshunter, dansa på baren, stripptjejen, ajemeen, klagomål & varningar, sova på solstol?, bryta av en palm på hotellet, nakenbad i poolen halv 6 på morgonen?, veven & pumpen & fimpen, en flaska martini på 10 minuter, "9 hål i byxorna", stamna, rom/razz & cola, "du ba gör din grej", kärleksförklaringar & bortförklaringar, kyckling souvlaki, "louise vet du, utan solbrillorna hade du varit helt perfekt", facebookfilmer, shopping, "fucka ur", "det är helt galet", hejdåshotten på eclipse, flygstrejk, 5 timmar försenat flyg, saknaden, arlanda, hemma!

Jag har glömt hur mycket som helst men det finns så mycket att skriva.
Framför oss i sommar väntar nu Tennisveckan & en weekend i nykvarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback