Lite sent men vafaaaan.

Hej folket, vablorg var i torsdags men nu får ni min sammanfattning av dagen.
Först och främst mösspåtagningen som inte kunde bli bättre, jättefint väder :-)!

Sen åkte jag hem & rörde mig mot jobbet några timmar, skyndade mig för att Janine skulle hämta mig.. så först hem till Adam, sen vidare till Janine för fix & sen vidare till Maja för förkrök. Det var jättemysigt & sedan gick vi ut på 550 som var mindre mysigt. Jag blev toooo drunk, igen?? Måste chilla lite med drickan kanske, jag börjar ju bli en alkokärring på riktigt? sorgilgt.. Där träffade jag i alla fall en kompis som jag sedan sov hos & vägen dit var lååååååång. Tog väl oss lite mer än en timme från 550 till Coop i Västergård, haha bra jobbat där. Lagade lite mat sen sängen. På morgonen hem till Janet Jackson för frukost & solning. Skönt att jag köpte med varsin piggelin till oss & Sandra, god frukost likkzzzzssssooom.

Igår chillade jag lite i solen tills jag började jobba klockan 5 & idag har jag jobbat hela dagen.
Från 12.00-00.00, kul med en jobbdag till imorgon.

5 dagar till Kretaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback