Ny dag, nya möjligheter

Igår jobbade jag från 16-21 & sen efter det så gick jag hem till min bästaste Sebastian.
Först myste vi lite hemma hos han bara men sen fick vi för oss att åka in till Södertälje på någon fest så vi tog 23 bussen men inte var det värt det.. "Festen" bestod av 5 93or som drack groggar som på deras anisktsuttryck såg ut att smaka skit. Det var ioförsig en ganska kul syn & så fanns det chips också, jävligt gott!

Tog i alla fall halv 2 bussen hem och gick då raka vägen hem med tanke på att jag börjar jobba klockan 12 idag.
Och ikväll är det fest men är inte ett dugg sugen så får se om jag orkar ta mig dit, lutar nog mer mot hemmamys med mammin.

/ L


Kommentarer
Postat av: the one and only seb

hemmamys med mammin? va är det för nåt?? påt igen ba..

2009-05-23 @ 11:24:46
Postat av: louise

men mammin är ju min mysin & var ju inte taggad då =(, men blev ju det sen! hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback