Sommarnatt, när vi svävar fram i mörkret aha (8)!

Klockan 17.30 gick vi hem till Kerran som hade 50 års fest & där bjöds det på mat och dricka. En jättegod bål, öl & vin gjorde att man blev lagomt på G.. Det blev en hel del biljardmatcher varav dem flesta var vinster för min del;)!
Runt 23.00 tiden gick jag, Sebs, Markus & Miche hem till Towe som hade 18 års fest, där var det både gammalt & nytt folk så det var kul. Min vodka gjorde mig inte nyktrare heller, allt gick åt rätt håll
(eller fel kanske) ingen som vet?
Det hände både det ena & det andra under kvällens gång men vid halv 3? gick jag & Markus hem till Kerran igen där vi langade fram fyllekäket. Hur gott som helst med potatisgratäng in på små timmarna & sen efter det väntade sängen.


Middag


Mamma & Sussie


Jag & Mamma


Biljardmatch, Nickan - Markus


Lika bra Sebastian


Jag & Markus


Jimmy


Kerran


Massa chit-chat


Sötisar


Idag är en ny dag
Idag är min rygg död & jag vet vad det beror på, haha!
Idag har jag även jobbat, inte kul när det är så fint väder
Idag är det morsdag, det firades med en liten present
Idag är snart slut så nu blir det film
Igår finns inte längre
Idag är snart slut &
Imorgon är det en ny dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback