Undebrart väder och fest natten lång

Igår sjöng Veronica i folkets hus och det var jättebra, fast lite publik.. det var kasst!
Sen gick jag och Johanna vidare hem till Tim som styrde 18års fest, mycket blandat folk så det var trevligt :).
Idag vaknade jag kvart över 9 av mig själv Johanna ;), gick upp och knallade ut i solen där jag låg tills halv 12 när pappa ringde och tvingade med mig på en motorcykeltur.. Eller tvingade & tvingade, det var riktigt kul faktiskt :-) har inte åkt på flera år & så åkte vi och tittade på cykel till mig som jag ska få i studentpresent. Hittade en riktigt fining, benvit kärringcykel. Ändå rätt komiskt att mamma berättade nu att hon redan hade köpt en cykel till mig i studentpresent, märks att dem var tillsammans i 20 år, haha. 

Det är underbart väder så ikväll blir det
50 & 18 års firande, inget kan gå fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback